Ідеалізований та демократизованій образ Сіда – героя реконкісти

Січень 6th, 201010:25 am

0


Ідеалізований та демократизованій образ Сіда – героя реконкісти

Це незавершена відповідь на питання з рубрики “Зарубіжна література“. Більше інформації про твір “Пісня про Сіда“, його історичну основу, тенденції та особливості іспанського епосу можна скориставшись даним посиланням.

Сід представлений, всупереч історії, тільки лицарем, що має васалів, але не належить до вищої знаті. Він зображений виконанням самосвідомості і достоїнства, але разом з тим добродушності і простоти в спілкуванні зі всіма. Всяка аристократичній пиха здається чужою для нього.

Норми лицарської практики неминучим чином визначають основні лінії діяльності Сіда, але не його особистий характер: сам він, максимально вільний від рицарських замашок, виступає в поемі як достовірно народний герой. І так же не аристократичні, а народні всі найближчі помічники Сіда —Альвар Фаньес, Фелес Муньос, Перо Бермудес і ін.

Ця демократизація образу Сіда і глибоко демократичний народний тон поеми про нього мають на меті відмітити вищий народний характер Реконкісти.

Ми бачимо образ Сіда з різних сторін: коли він молиться, коли звертається до дружини і дочок, коли надихає своїх воїнів в гущавині битви…

У останній «пісні» поеми образ Сіда набуває рис достовірно народного героя, який завоював шану і багатство своїми руками, своїм розумом і своєю доблестю. Головні чесноти Сіда — героя поеми — помірність, розсудливість, стриманість (у наявності — руйнування архетипа епічного героя).

Автор підкреслює особливу гідність, з якою тримається Сід на суді, його якості ніжного чоловіка і дбайливого отця, також незвичайні для традиційного епічного героя. Тому сучасні учені схильні до того, щоб говорити про «Пісню про мого Сіда» не тільки як про епічну поему, але і як про романізовану історію.

“Автор написаного не відомий” – детально в правилах користування UaStudent.com.